Κυριακή 20 Μαΐου 2012

ΛΟΓΙΑ

Έλα και πες μου κάτι

Πες μου οτιδήποτε μπορεί να με κάνει να σε ξεχάσω

Πες μου για τις μέρες σου, τις βόλτες και τα πρωϊνά σου

Πες μου για τα όνειρα σου

Πες μου παραμύθια

Έλα και πες μου ψέμματα, όσο πιο πολλά μπορείς

Παίξε με το μυαλό μου, ξεγελασέ με

Θα δεις, θα τα πιστέψω τόσο που θα εκπλαγείς

Πες μου για θάλασσες και βυθούς και ωκεανούς

Και για τις καλύτερες μέρες που θα έρθουν

Συνέχισε να μου μιλάς

Να μη σωπαίνεις ποτέ

Μα πιο πολύ, πες μου για τις νύχτες σου

Ναι, για τις νύχτες σου θέλω να μάθω

Για τις σκέψεις που κάνεις κάτω απ’το σεντόνι και για τη μυρωδιά που αφήνεις στο  μαξιλάρι σου

Για το σκοτάδι του δωματίου σου

Για τους ήχους της ανάσας σου πριν κοιμηθείς και αν το κρεβάτι σου είναι ακόμα άδειο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου